Створення іміджевої стратегій Дніпра як туристичного міста

Visit Dnipro

Створення іміджевої стратегій Дніпра як туристичного міста

В умовах пандемії, залучення іноземних туристів стає складним завданням для туристичної галузі. Але взявши до уваги вигідне географічне положення міста Дніпра – “міста на розі чотирьох вітрів”, можна сформувати курс на розвиток туристичної галузі всередині України.

Розробка концепції туристичної картки

Контент-менеджмент

Розвиток туризму в частково промисловому місті – задачка «із зірочкою», вирішення якої особливо ускладняється в умовах пандемії. Разом з командою працюємо над залученням іноземних туристів розставляючи акценти на вигідне географічне положення міста Дніпра, історичні пам’ятки та сучасні парки.

Для цього створено контент-стратегію з акцентами на цікавих фактах, розроблено фірмовий стиль та комунікативна стратегія.
Готові розпочати твій проєкт