молодий бренд суконь виключно в жіночому стилі.

Образок

Тональність комунікації: жіночність. Усвідомленість. Стиль.

Акцент в просуванні на практичність:

– показували з чим носити сукні, використовуючи базові речі гардеробу
– збирали образи на прогулянку в театр, ділову зустріч тощо
– раз на тиждень розміщували відео з автором бренду
– пости про усвідомлене споживання.

Сторіс

У сторіс конент розділяли на інформативний (моделі суконь, аксесуари, з чим носити та ін..) та розважальний (рекомендації фільмів, книг і серіалів про моду, голосування тощо)

Таким чином, підкреслювали унікальність і універсальність кожної моделі, розкривали проблему надмірного споживання і на прикладі однієї сукні створювали безліч образів. Особиста присутність автора бренду підвищувала рівень довіри, симпатії і зміцнювало емоційний зв’язок з клієнтами.

Готові розпочати твій проєкт